NARUČIVANJE

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca porudžbine. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje porudžbinu. Sve cijene izražene su u EUR (€) sa uračunatim PDV-om. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te slanjem istog u korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja.

PLAĆANJE

Plaćanje proizvoda na našoj internet prodavnici je moguće izvršiti na jedan od sledećih načina: platnim karticama – VISA, Maestro ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta. Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Hipotekarna Banka AD i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. 

Nakon što se unesu podaci o kartici i potvrdi plaćanje, banka autorizuje transakciju i time je porudžbina odobrena i ulazi u dalji proces pripreme za isporuku. Iznos će biti rezervisan na vašoj kartici (računu) i neće Vam biti raspoloživ za drugu namenu.

Transkacija će biti kompletirana i iznos skinut sa vašeg računa tek kada su proizvodi pripremljeni za transport i predati kurirskoj službi. U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.

Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.

Plaćanje je moguće izvršiti i pouzećem za porudžbine iz Crne Gore i Srbije. Plaćanje pouzećem podrazumijeva plaćanje iznosa sa porudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši u gotovini na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku. Troškove dostave plaćate zajedno sa narudžbinom, tako da prilikom preuzimanja pošiljke treba samo potpisati adresnicu. Molimo Vas spremite tačan iznos novca, jer kurir nije u mogućnosti da Vam vrati kusur.

Prodavac se obavezuje da pošalje pošiljku kupcu onog trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija. Većina artikala koje nudimo su odmah raspoloživi sa skladišta, pa osiguravamo dostavu na području Crne Gore u roku od 1. radnog dana. Dostava je besplatna za sve porudžbine veće od 20 eura, ispod tog iznosa dostava se naplacuje 2 eura. Za porudžbine iz Srbije , iznos dostave je 3.00 eura.

Nakon što dostavljač (firma koja vrši dostavu) zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za dolji tok dostave i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi dalje isporuke robe.

ZAŠTITA PODATAKA PRILIKOM PLAĆANJA:

Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola, primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka, i u skladu sa PCI-DSS standardima. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni trgovcu.

3D Secure zaštita za sve trgovce i kupce – AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Svi trgovci koji koriste AllSecure Payment Gateway su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se kupcima garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica kupaca se ne čuvaju na sistemu trgovca a sami upis se štiti SSL enkripcijom podataka.

PCI DSS Standardi – AllSecure Payment Gateway se konstantno usaglašava sa svim zahtevima kartičarskih organizacija u cilju povećanja nivoa bezbednosti trgovaca i kupaca. Od 2005 godine do danas, bez prekida, sistem je sertifikovan kao PCI-DSS Level 1 što predstavlja najviši standard u industriji. PCI Data Security Standard (PCI-DSS) je norma koja definiše neophodne mere bezbednosti pri obradi, čuvanju i prenošenju osetljivih kartičarskih podataka. PCI Standardima se štite osetljivi podaci o korisniku kartice tokom celog procesa plaćanja: od momenta unosa podataka na prodajnom mestu trgovca, tokom komunikacija između trgovca i relevantnih banaka i kartičarskih organizacija, kao i kasnije čuvanje tih podataka.

Tajnost Vaših podataka je zaštićena i osigurana upotrebom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi spriječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prenosa.

Time je omogućen siguran prenos informacija, te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije izmedju korisnikovog racunara/telefona i sistema Payment Gateway-a, i obratno.

AllSecure doo Beograd je sertifikovan prema PCI DSS Level 1 sigurnosnom standardu propisanom Visa i MasterCard pravilima.

Trgovac ne cuva brojeve kreditnih kartica na svojoj strani i brojevi nisu dostupni neovlaštenim osobama.

Svi naši poslodavci i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

Izjava o konverziji – Sva plaćanja će biti obavljena u eurima ( € ). Ukoliko se plaćanje obavlja platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, iznos transakcije će
biti konvertovan u lokalnu valutu korisnika kartice, prema kursu karticnih kuca Visa/Mastercard.

ISPORUKA

Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom transporta ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču (firmi koja vrši dostavu). Ako kupac ne primi robu u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala druga pošiljka.

REKLAMACIJE

Prodavac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.medikaloptik.me. Slika koja opisuje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.

PROCEDURA ZA POVRAT ROBE U ZAKONSKOM ROKU

Prema ZAKONU O ELEKTRONSKOJ TRGOVINI Crne Gore( „Sl.list RCG“,br.80/04 ) (kupovina preko naše prodajne internet stranice www.medikaloptik.me smatra prodajom na daljinu. Osim ovim Zakonom, prodaja putem interneta regulisama je i Kodeksom ponašanja u prodaji roba i pružanju usluga na  internet tržištu Crne Gore ( Sl. List RCG br.31/16 ).

Kodeks ponašanja u prodaji roba i pružanju usluga na  internet tržištu Crne Gore ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne djelatnosti), da odustane od ugovora u roku od 7 radnih dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Kontaktirajte nas putem telefon 069 111 006 ili emaila na adresu medikaloptik@gmail.com za pokretanje procedure povrata robe i/ili sredstava. Nakon toga, potrebno je da pošaljete putem maila Izjavu o odustanku od ugovora koja sadrži broj narudžbenice, šifru artikla koji se vraća, a ako se vrši povrat sredsava i broj računa na koji će se izvršiti povrat. Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu putem e-maila.

U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili na zamjenu za drugi proizvod. Povrat sredstava se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 7 radnih dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 7 radnih dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.
Prilikom povraćaja robe obavezno je robu vratiti u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakavanju, pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isječak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrijednost proizvoda koja nastane kao posljedica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se povrat sredstava u iznosu koji je kupac platio za vraćeni artikal i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 7 radnih dana od dana prijema izjave o odustanku, a nakon prijema proizvoda.

Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.

U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, djelimično ili u cjelosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Medikaloptik je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem Visa, Master i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtjev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.